drogy
míša
dobrý den chtěla bych se zeptat jak poznám že člověk je na perníku.mám přítele a domnívám se že něco prostě bere výkyvy nálad pořád spí a když nespí tak je jak splašený a třeba několik noci nespí.. moc děkuji za odpověd ..ps muj emeil je správně ale chybáí mi tam zavinač

Odpověděl: Amrit Sen
Míšo, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Takto na dálku samožřejmě nemohu já, ani nikdo jiný určit, co se ve vašem vztahu děje, respektive s přítelem děje. Z toho, jak situaci popisujete, je však nasnadě, že přítel pervitin užívá.
Doporučuji Vám situaci podrobněji osobně konzultovat s odborníky. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem pošleme kontakty na služby a zařízení, kam můžete zavolat a objednat se. V rámci osobní bezplatné a diskrétní poradenské konzultace se dozvíte, jaké užitečné kroky můžete pro sebe i přítele podniknout a jakých chyb byste se měla rozhodně vyvarovat a v neposlední řadě jak se lze pokusit podpořit motivaci ke kontaktu přítele s odbornou pomocí, svépomocnými společenstvími, nejlépe obojím.
Pokud jste z Prahy a okolí, kontaktujte a objednejte se do naší specializované bezplatné služby:
Poradna pro rodinu a blízké (PPR) SANANIM:
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Přeji pevné nervy,
držím palce Vám i příteli,
Amrit Sen.