Otec dítěte a drogy
není
Dobrý večer, potřebovala bych poradit. Mám podezření, že otec dítěte je opět uživatelem heroinu. Jelikož jsem matka dítěte, opravdu se bojím, když syn je s otcem sám a nebo ho otec převáží autem. Lze a jak si uvěřit, že je otec uživatelem drogy heroinu? Požádat ospod o test? Dekuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. T
ady vám určitě nebudeme moct pomoci nějakou univerzální jednorázovou radou.
Bohužel se nezmiňujete, kolik je vašemu dítěti atd. Naprosto vás chápu, že můžete mít strach. Zvlášť pokud je dítě velmi malé. Pokud přizvete do hry Ospod tak ten může, po nějaké době nařídit otci dítěte testování. Nebo testováním či léčbou podmínit styk s dítětem. Testování ale podle mého názoru bohužel nic moc nevyřeší. Je možné u něj podvádět atd. Pravdy se nedoberete a tento způsob vám může poškodit vztahy ještě více. Heroin je silně návykový, pokud člověk bere a chce vysadit není to jen o jeho rozhodnutí. Potřebuje léčbu. Potřebuje vědět, proč přestat.
Pokud je to jen trochu možné zkuste s otcem vašeho dítěte promluvit někde v klidu a zjistit více. Řekněte mu o svých obavách.
Ideální by bylo, kdybyste společně navštívili zařízení pro rodiny. Kontakt vám posílám níže.
Pokud s vámi nebude chtít jít běžte určitě i sama. Vaše situace se nevyřeší hned, je to běh na dlouhou trať. Pokud si ale vezmete na pomoc odborníky, vyhnete se zbytečným chybám.
Přeju vám hodně štěstí v řešení celé věci.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html