Výsledek testu
Monika
Dobrý den, ráda bych zeptala na výsledek testu MET - Instant View na detekci extáze, pervitinu a metamfetaminu.
Konkrétně se mi jedná o to, že přítel kdysi užíval a já měla poslední dobou podezřením, že je to tu zas.
Včera jsem si byla jista, že měl pervitin, proto dnes z ranní moči jsem udělala tento test 2x, u obou se vykreslila vždy jedna čárka jasně a druhá dost slabě, poslala bych fotku, ale nikde tu nevidím, že by to šlo nahrát soubor. Nevím, jestli tedy byl nebo nebyl pozitivní.
Dekuju moc

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Moniko,
díky za Váš dotaz.
Problémem orientačních testů je právě to, že jsou pouze orientační. Tedy že mohou vykazovat falešnou pozitivitu, ale i negativitu. Slabé čárky by mohly znamenat pozitivní výsledek, ten ale může být ovlivněn například i užívanými léky...ani zcela zřejmě pozitivní výsledek testu Vám ale neukáže, jak to konkrétní osoba s braní opravdu má, jak často užívá, jaké množství, jak moc už jí to zasahuje do běžného fungování atd...
Spíš, než výsledek testu by mě zajímalo, jak se k této situaci staví Váš partner, zda se s ním dá o Vašich obavách mluvit nebo vše neguje? A co by se dělo, kdyby byl výsledek prokazatelně pozitivní? Změnil se v poslední době nějak Váš partnerský život? Jak se v této situaci cítíte Vy?
A právě s ohledem na tolik otázek, mne napadá, že by Vám mohlo pomoci s někým o téhle nepříjemné situaci otevřeně mluvit.  Proto bych Vám doporučila zkontaktovat službu pro blízké osob užívajících návykové látky.
V Praze je to například Poradna pro rodinu SANANIM. Pokud by pro Vás byla daleko, určitě se s nimi spojte, doporučí Vám službu ve Vašem okolí, kontakt níže.
O testování, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Poradna pro rodinu, SANANIM
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Žitná 1574/51, Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Držím palce a přeji klidné dny!
Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná