Pervitin
Kenijaj
Dobrý den, potřebovala bych poradit co mám dělat. Můj přítel už od mládí bere pervitin. Budeme spolu 7let a máme spolu rodinu. Já se to dozvěděla tři roky zpět. Ale už nějaké tušení jsem měla ale neměla jsem důkaz jen jeho strašné nálady a chování. Pak na nějakou dobu to přestal brát aspoň to tvrdil ale nevydržel mu to dlouho do toho hrál i automaty a přišli jsme o dost peněz. Pak se rozhodl že se bude léčit, odcházel i k vám asi cca 2roky zpět jenže to neuspěl a šel do léčebny ale tam byl jen tři dny že to bez nás nezvládne. Ve všem jsem ho podporovala ale jeho chování bylo kolikrát až vyčerpávající když mě začal podezrivat atd.. Ale nepřestal s tím a já prostě nevím co mám dělat. Teď začal docházet zase na nějaké sezení byl tam jednou a samozřejmě zase si dal. A já prostě už nevím jestli mám žít s člověkem na kterého není spoleh nesnaží se a ještě je na mě hnusný a prakticky mi oznámil že za to můžu já.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Kenijaj,
díky moc za Váš dotaz.
Věřím, že situace, ve které jste se ocitla, je velmi těžká. Jak sama píšete, už je to pro Vás psychicky náročné a uvažujete o tom, že byste pomoc vyhledala Vy. To je myslím dobrý krok. Podporou jste pro svého partnera byla a jste, ale teď si zasloužíte péči také Vy. Zkuste se obrátit na službu pro blízké lidí užívajících drogy. Tam Vás vyslechnou, pomohou plánovat další kroky.
Va Vašem městě je možné se obrátit na organizace Laxus a Semiramis.
http://www.os-semiramis.cz/os-site/centra/k-centrum-mlada-boleslav/
https://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-mlada-boleslav/
Držím palce, ať najdete místo, kde Vám poskytnou podporu!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná