Pervitin a sex jak na to?
Suny
Dobrý den chtěla bych se zeptat mám přítele a ten občas bere piko a pod vlivem má problém se stvrdnutím … existuje něco ,co by mu pomohlo i pod vlivem abychom mohli mít sex? Děkuji nashledanou

Odpověděl: Amrit Sen
Suny, zdravím Vás,
díky za důvěru. Pervitin v souvislosti s erotikou, funguje na někoho tak, na druhého onak. Váš přítel má veliké štěstí, že podle všeho na pervitinu "nefunguje", protože závislost na chemsexu je ještě komplikovanější, než na pervitinu samotném, která sama o sobě dokáže být vražedně devastační. Mohlo by se mu velmi snadno stát, že by po nějaké době ztratil o sex bez drog zájem a nebyl by ho ani schopen s výhledem, že ho dříve, či později nebude schopen s drogou, ani bez ní.
To je jedna stránka věci, daleko smutnější je, že sex na pervitinu obrušuje city a dusí lásku. Rozumím tomu, že někdo po takovém sexu může toužit, dlouhodobý hlubší vztah však může nenapravitelně zničit. Toužíte po něčem takovém? Pokud ne, buďte ráda a poohlédněte se po někom, kdo Vás bude milovat a drogy k tomu nepotřebuje.
Přeji vám i příteli vše dobré,
krásné svátky,
Amrit Sen.