Problémový bratr
Alvap
Dobrý den,
Obracím se na vás s dotazem a prosbou jelikož jsme už vážně zoufalé. Mám bratra kterému už je 18 let užívá marihuanu a několikrát měl i pervitim. Už 2x za tento rok skončil v psychiatrické léčebně díky drogám,léčebnu odmítá.Dozvěděli jsme se ale bohužel že marihuanu i prodává nevím jak je to s jiným drogy. Problém je v tom že bydlí stále u matky(bydlím tu momentálně s nimi) hulí v pokoji neustále sem zve kamarády i přesto,že jsme to několikrát zakázali vždy začne řvát a už nám došly síly toto nějak řešit ale není to příjemné žití ,nevíme si rady. Zkoušeli jsme si s ním v klidu promlouvat ale vždy neúspěšně. Bohužel se začal zaplétat do prodeje a už se nám i někdo ozval a vyhrožoval policií. Má užívat léky na deprese ale odmítá je,žádá si je pouze když mu není do zpěvu v nějakém dopadu na drogy. Na to abychom ho vyhodili nemáme ani jedna žaludek a rve nám to vše srdce. Je nějaká varianta co se dá v tomto případě dělat? Děkuji mockrát za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Alvap,
děkujeme za dotaz. Vaše situace je bohužel natolik složitá, že jí nemůžeme vyřešit v rámci této poradny. Bylo by vhodné, abyste se Vy i matka objednaly do nějaké adiktologické služby, která pracuje s osobami blízkými uživatelů drog a probraly celou situaci osobně. Můžete s kolegy probrat možnosti a dostanete také podporu.
Důležité je myslet především na vaše bezpečí. Víte, kam se obrátit? Stačí, když napíšete, odkud jste a zašleme Vám vhodné kontakty.
V Praze se můžete obrátit zde:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 284 824 234, GSM: +420 739 268 527
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Stačí takto?
Držím palce a přeji vše dobré! Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
S pozdravem,
Nikol Spůrová