Pro Báru Orlíkovou
Kačka
Bár, velice děkuji za odpověď, Vím, že máte mnoho dotazů, jsem ten co chtěl konkrétní kroky jak mají postupovat rodiče v případě, že jejich dítě užívá drogu. Byla bych ráda, kdybyste mi napsala další poradní centra. Jsem z Mostu. Moc děkuji Kačka

Odpověděl: Bára Orlíková
Posílám kontakty, jeden je v Litvínově, ovšem myslím, že ten by byl v tomto případě nejvhodnější, další dva jsou přímo v Mostě. Protidrogové informační centrum - ambulantní program, o.s. Most k naději, Studentská 750, 436 01, Litvínov, tel: 476 731 939. Kontaktní centrum, o.s. Most k naději, Jilemnického 1929, 434 01, Most, tel: 476 104 877. Kontaktní centrum, o.s. Světlo Kadaň, Hálkova 224, 430 01, Chomutov, tel: 474 652 030. Jinak, další centra v Ústeckém kraji jsou v Ústí n. L., Děčíně, Teplicích, Kadani i jinde. Doufám, že vám kontakty budou užitečné a přeji hodně štěstí.