Přítel bere pervitin
Deniska
Dobrý den mám takový problém muj přítel bere drogy…věděla jsem to už od začátku co sme si spolu začali protože mi to řekl ale asi sem to nechtěla vidět-vnímat a řešit byli jsme v začátcích vztahu a nevěděla sem co mě s nim čeká jaký spád to bude mít a jak bude pokračovat náš vztah …zhruba po roce to tak nějak vnímám špatně ze to proste narušuje jeho osobnost a tím pádem se to odráží i na mě …Abych to popsala co se děje …vezme si drogu funguje skvěle energicky až zrychleně a zbrkle ale moc se mi nevěnuje nejezdíme nikam na výlety nebo něco spolu ale většinou furt hraje hry na playstation …dokáže kvůli tomu i nespat třeba dva dny a celou noc jenom hraje …a když mu droga dochází tak furt jenom spí …třeba celý den a druhý den taky je furt unavený a to funguje do doby až si zase vezme další dávku a pak to samy …když ho třeba něco naštve ať už s drogou nebo když si zrovna nevezme tak reaguje hrozne nekontrolovaně a přehnaně a je na zlý ….jsem z toho už fakt nešťastná chtěla bych mu pomoci a nevím jak …nechci přijít za těchto podmínek o náš vztah který by mohl byt na jiné úrovni …Děkuji moc za radu

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
zdá se, že Váš partner se více zahleděl do pervitinu. Hovořila jste již s ním o tom, co Vás trápí - jeho nefungování, hraní, braní, výkyvy nálad? Pokud ano, jak na to reagoval? Jak to zvládáte Vy celý rok?
Pokud by Váš partner stál o pomoc, můžete s ním začít navštěvovat Poradnu pro rodinu nebo mu můžete pomoci najít kontakt na Adiktologickou ambulanci, kam by docházel do léčby sám.
Když o pomoc nebude stát, můžete začít sama docházet do Poradny, kde získáte informace, podporu a provázení Vaší nelehkou cestou, během níž se můžete rozhodnout, jak se svým vztahem naložíte.
Posílám kontakt na naši Poradnu pro rodinu SANANIM v Praze tel. 284 824 234 nebo 739 268 527, kde se můžete objednat mezi 9,00-17,00hod., více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Pokud bydlíte jinde, tak na www.drogy-info.cz najdete kontakty podle místa bydliště, v rubrice Mapa pomoci.
Za Poradnu, Dana Pěčová