Co jsem to vlastně našla?
R
Dobrý den, prosím o radu.
Syn 17 se mi přiznal k užívání marihuany. Našla jsem u něj ale ještě jiné věci a netuším, na co jsou. Mám jen obavu, aby nejel ještě v něčem dalším.
Poradíte mi prosím?
Můžu někam poslat obrázek? Je to taková dutá tyčinka prostrčená (popálená) víčkem od PETlahve- k čemu to může být?
Moc Vám děkuji.
R.

Odpověděl: Amrit Sen
R, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaši tíživou situaci, nejistotu i obavy o syna. Bohužel, takto na dálku nedokážu rozpoznat, natož určit, o co by mělo jít, nebo k užívání čeho by mohlo sloužit.
Nejen proto Vám doporučuji zavolat a objednat se k poradenské konzultaci do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, AT poradny, nebo obdobného zařízení, které poskytuje poradenství a další bezplatné služby i rodičům a blízkým lidí, kteří užívají návykové látky. Těm předmět, nebo fotku ukažte a promluvte o dalších okolnostech v kontinuitě příběhu. Po bližším seznámení se situací se s největší pravděpodobností dozvíte nejen, o co jde, ale zároveň Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní užitečné kroky, které můžete pro syna i sebe podniknout.
Fotku nám bohužel nemáte jak poslat, s klienty poradny komunikujeme pouze tímto způsobem.
Napište nám ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do naší specializované bezplatné poradny, není nad osobní pohovor:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodinu-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
http://www.drogovaporadna.cz/Uvodni-stranka.html
Přeji Vám i synovi vše dobré,
Amrit Sen.