Drogy a sexualita
Mona
Dobrý den, manželovi je 40let. Jsme spolu 10let. Prvních půl roku sex super, pak jsem otěhotněla a zjistila, že manžel onanuje v kalhotkach a líbí se mu porno s dominami a otroky on je ten submisivní.
Jo lekla jsem se, ale snažila se to pochopit a tolerovat.
Chvíli zase to fungovalo, ale už jsem cítila že ho asi moc nebaví.
Řekl mi, že sex nepotřebuje vůbec. Teď to hlavní občas si vezme pervitin, teď naposledy to bylo po 4letech, zjistila jsem to po 2 měsících pravidelného užívání a kdybych na to nepřišla jel by to dál a myslím, že ho to baví. Dělá věci co mi přijdou za hranou.
To, že si jede koupit ty kalhotky tílka a i boty bych ještě zkousla po těch letech, ale zahlceny telefon obrázky porna otroků, domin a jasně že je to málo tak i čůrání kakaní. Věčně zavřený a dělá si to i se mlátí bičíkem. Byl se procházet mezi kurvami, natáčí si ženy na ulici a dělá si složky co vše udělal. Už stahuje i z instagramu mé známé a všechny miluje, jsou bohyně a píše i oplzlé texty, že jsou madam a že je miluje a bude uctívat každý den tím, že se na ně udělá a pak to slíže.
Nevím co s tím máme 2 kluky. Já mu nabízela, že můžeme zkusit něco spolu, ale on dává přednost své ruce.
A na těch drogách je to peklo.Co nevím co dělat on si přijde normální

Odpověděl: Amrit Sen
Paní Mono, zdravím Vás,
díky za důvěru a intimní zpověď. Prožíváte velmi náročnou situaci, ve které budete muset volit, ať už se rozhodnete jakkoli. 10 let manželství je významná část života, dvě děti silnou vazbou a odpovědnost.
Nepíšete, kolik je chlapcům let, ale bez ohledu na to se na nich nepohoda ve vztahu, tím spíš s manželem, který užívá drogy, rozhodně neblaze podepisuje. Manžel je dospělý a možná s tím, jak žije spokojený, nechme stranou jeho zaměření, z Vašeho dotazu nevyplývá, že by se chystal, nebo měl chuť svoje užívání drog a utrpení, které z toho pro Vás vyplývá, řešit.
Lidem, kteří užívají pervitin, se stává, že se díky ztrátě zábran oživí, rozproudí a eskalují skryté sklony a touhy, které v sobě z nejrůznějších důvodů už nosili a začnou je praktikovat. Smutné je, když to partnerku/partnera, přivede do úzkých, trápení a samoty. To se děje i tomu, kdo drogu užívá, jen to není schopen včas rozeznat, natož korigovat a často to ani nechce.
Pervitin, respektive jeho užívání, v člověku obrušuje city, dusí lásku a plodí lež. Dokáže devastovat vztahy v jeho okolí, tím spíš v nejbližším a mnoho dalšího.
I na chemsexu samotném, tedy sexu na drogách, může vzniknout závislost. Takto zasažený člověk mu dává přednost a po čase o erotiku a intimitu bez drog ztratí zájem, případně ho už není schopen. Stává se, že s odstupem zůstává sám a není schopen si sexu užít ani s drogami, ani bez něj...
Rád bych se vyhnul posuzování toho, co je a není "normální", protože pokud nejde o protiprávní jednání, je z mého pohledu důležité především, jestli to partnerům ve vtahu vyhovuje a činí radost.
Doporučuji Vám nezůstávat v tak náročné, nešťastné situaci sama a vyhledat odbornou podporu a pomoc.
Znamená to zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje podporu, pomoc, poradenské konzultace a další bezplatné služby partnerům, rodinám a blízkým lidí, kteří užívají návykové látky a domluvit si termín schůzky. Možná nebude od věci situaci konzultovat s lékařem, mám na mysli sexuologa a rozhlédnout se po možnostech kontaktu se některým zařízením, které pracuje s ženami v situacích, podobné vaší a není primárně službou v drogové oblasti.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, doporučuji Vám zavolat a objednat se do specializované bezplatné Poradny pro rodinu:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Pokud ne, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme, nabízíme možnost dotaz i odpověď nezveřejnit a "vyvěsit" ji skrytě, pošleme kód po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky webu poradny, se naše konverzace ukáže jen a pouze Vám.
Jak můžete konkrétní služby s adresami podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na našem webu v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud nedostanete okamžitý termín, doporučuji Vám ještě před tím, zavolat a promluvit o tom, co prožíváte, s někým na krizové lince.
Rozcestník:
https://www.poradna-rr.cz/sit-pomoci/krizove-linky-a-linky-duvery-v-cr/
Krizová linka, poradenství a terapie v oblasti sexuálních poruch:
https://www.nudz.cz/pro-media/tiskove-zpravy/krizova-linka-a-nove-take-terapie-po-internetu-nudz-reaguje-na-dopady-pandemie-v-oblasti-sexualnich-poruch
Telefonní linka 317 071 668 je zájemcům k dispozici vždy v pondělí a středu od 9:00 do 12:00 a v úterý a čtvrtek v čase od 13:00 do 16:00. Využití linky je zcela anonymní a volající k ničemu nezavazuje.
Další užitečné odkazy
On-line terapie pro lidi s neobvyklými sexuálními preferencemi:
https://www.mednews.cz/experti-spustili-on-line-terapie-pro-lidi-s-neobvyklymi-sexualnimi-preferencemi/
Drogy, pervitin:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Pro blízké:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Sex a drogy:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Chemsex:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Chemsex
http://www.hiv-prevence.cz/zakladni-informace-o-chemsexu.html
https://www.aplp.cz/chemsex-jako-sexualizovane-uzivani-navykovych-latek/
Myslete teď především na sebe. Máte někoho z kruhu rodiny, přátel a blízkých, s kým si můžete otevřeně promluvit? Udělejte to. Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla naše odpověď užitečná.
Držím palce a přeji vše dobré,
Amrit Sen.