Sara
dik za odpoved,mohla bych vas jeste poprosit o napsani tech kontaktu ambulantni lecby?jsme oba z Prahy.s drogama(pernikem) mam zkusenosti taky,ale brala jsem je jen rekreacne na party,ale od ty doby co mam strach o svyho kluka jsem se toho nedotkla,chtela sem mu pomoct prestat a tak je samozrejmy ze ja si uz taky nevemu,protoze nebudu sama delat neco ,co mu zakazuju,jeste by me zajimalo jestli je mozny nekoho prinutit(treba rodice) k lecbe,kdyz nei plnoletej?a ma to vubec cenu?

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Doporučuju Denní stacionář SANANIM (Janovského 26, Praha 7). Tel. 220 803 130. Nejlepší je tam předem zavolat a dohodnout si čas schůzky. Můžete tam taky přítele doprovodit, když ne pro sebe, tak pro vás to třeba udělá. První kontakt je nezávazný (a i později se dá docházka kdykoliv přerušit, když nebude vašemu příteli vyhovovat). Nedobrovolná léčba je krajní řešení a většinou moc nadějí na úspěch nemá. Je to ale jedna z možností a můžete ji podrobně probrat s kolegy ve stacionáři. Až tam půjdete, měli byste být oba střízliví. Ještě připomínám: pomoc příteli je fajn, ale kdybyste měla delší dobu pocit, že se snažíte víc než on, pravděpodobně to nikam nepovede. Myslete taky trochu na sebe.