gamblerství
viki
prosím o radu - případně kontakt na odbornou osobu(poradnu) zabývající se otázkou gamblerstvím - závislostí na hracích automatech, případně postup jak začít s léčením, kde hledat nějaké informace apod. Problém se týká mého 20 letého syna, který je zatím ochoten o této záležitosti s někým komunikovat a celou věc řešit.Děkuji

Odpověděl: Lenka Nováčková
Dobrý den! Problematice gamblerství se u nás asi nejvíce věnuje MUDr.Karel Nešpor, který působí v pražské psychiatrické léčebně v Bohnicích. Ideální by bylo, kdyby Váš syn mohl navštívit přímo PL Bohnice a kontaktovat MUDr. Nešpora. Telefon do PL Bohnice je 284016111. Pokud nejste z Prahy nebo blízkého okolí, doporučila bych Vám asi kontaktovat některé z AT oddělení v místě Vašeho bydliště, případně psychiatrickou léčebnu - oddělení pro léčbu závislostí. K pročtení bych Vám doporučila dva tituly, které také pocházejí z pera MUDr. Nešpora - "Hazardní hra jako nemoc"(Autor: Nešpor Karel, vydáno: Nakladatelství Aleny Krtilové : Ostrava, 1994) a "Jak poznat a překonat problém s hazardní hrou" (Autor: Nešpor Karel, vydáno: Sportpropag : Praha, 1999). Pokud by se Vám nepodařilo nalézt vhodný kontakt nebo pomoc, určitě se ozvěte a uveďte místo Vašeho bydliště, zkusíme najít zařízení, kam byste se mohla obrátit. Držím Vám palce! Lenka