agrese
dana
pervitin nitrožilně- při absťáku, jde mi o to,zda může být člověk tak agresivní,a zlý, že ostatní kolem se bojí o zdraví, a co s tím? chtěla bych získat co nejvíce informací-cokoliv, o agresi a zlosti, co všechno je člověk v tomto stavu možný udělat....

Odpověděl: Markéta Kordová
Dano, zdravím Vás,
na pervitin není fyzická závislost, takže ,,absťák" jako na příklad na heroin nehrozí.
Nicméně, psychická závislost a ,,dojezd" není o nic jednodušší. S přílivem výkyv nálad opravdu může dojít i k agresi. Také nejsou neobvyklé toxické psychózy, kdy dotyčný může mít pocit, že ho někdo pronásleduje, je paranoidní a ,,ve své obraně" může reagovat neobvykle. Je to stav, kdy člověk není schopen odlišit co je realita a co ne...těžko se pak s takovým člověkem dohodnout a předvídat, co všechno udělá...
Pokud by dotyčný někoho napadl, nebo ohrožoval sebe na zdraví či životě, neváhejte volat záchranný systém.
Klidně napište víc, můžete využít skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová