Syn
Jarka
Dobrý deň.chcem sa spýtať ako vyzera abstak po pervitine čo človek prežíva.a čo je crawing.nemozem pochopiť prečo môj syn v liečbe opakované zlyháva a stále po týždni po mesiaci uteká z liečby ďakujem za odpoveď

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Jarko,
Děkujeme vám za dotaz. Abstinenční příznaky po vysazení pervitinu se projevují hlavně vysokou mírou únavy, spavostí, bolestmi kloubů, silnou chutí k jídlu, nechutí k tomu cokoliv dělat, nervozitou a agresivitou.
U pervitinu je mnohem silnější psychická závislost, po vysazení přicházejí pocity marnosti, smutku, nechuti cokoliv dělat i žít, chronická únava a nespokojenost. Trvá to dlouhé měsíce i roky, než se organismus dá do pořádku.
Základní léčba je na tři měsíce, ta ale většinou nestačí a doporučuje se po ní ještě léčba v komunitě na jeden až dva roky. Potom samozřejmě ještě ambulantní doléčování.
Bohužel nepíšete, kolik je vašemu synovi let, proto mám omezené možnosti vám radit. Vaše situace není jednoduchá. Určitě by bylo dobré abyste navštívila nějaké zařízení, které poskytuje pomoc a poradenství osobám, jejichž blízcí užívají návykové látky. Ve vaší situaci byste neměla být dlouhodobě bez podpory.
Pokud chcete nějaké zařízení doporučit, napište nám odkud jste a my pro vás vhodné zařízení vyhledáme.
Přeju vám hodně sil a trpělivosti
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková