Drogový test
Daga
Dobry den, jak zacit. Mam podezreni, ze muj partner bere prilezitostne drogy a dobre se mu dari mi to zatajit. Jeden vecer prisel pozdeji domu, nez hlasil a choval se nejak divne. Neprirozene. Hlavne jeho oci byly zvlastni. Doma jsem mela test na drogy. Jeste ten vecer jsem se neodvazila, mela jsem divny pocit. Celou noc jsem nespala a on se taky jen prevaloval. Do rana jsem ale dostala odvahu a test mu nabidla. Delal, ze mu to nevadi, ale nervozita byla zrejma. Povidal, ze pokud bude pozitivni, sbali si kufry a jeste se mu omluvim. Jenze test vysel tak vselijak. Potrebovala byvh vam odeslat fotku, aby jste mi pomohli tohle obvineni vyresit. Ja tvrdim, ze na kazete byla positivni kolonka s kokainem a thc. Ale ohrazuje se, ze to neni uplne zretelne.Jak vam muzu poslat fotografii? Nechci ho zbytecne obvinovat. Nebo da se do moci neco kapnout, aby vysledek zneutralizoval? Byl pak i agresivni i uplakany, ze ho obvinuju a neverim mu... jsem z toho vydesena a nevim, co delat. Podle me test byl pozitivni, vse podle navodu. Lhal mi do oci? Musim to vedet :(

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Obávám se, že jasnou odpověď na vaši otázku ohledně testu vám dát nemohu. Bohužel nejsme zařízeni na přijímání a posuzování fotografií. Do moči se kápnout nic nedá, když se podvádí s testy používá se většinou moč jiného člověka.
Je ale určitě dobře, že jste napsala! Co se týče testu, málokdy vychází úplně jasně a přesně.  To je právě ten problém. Užili jste si doma hrozné martyrium, teď už partnerovi nevěříte vůbec a on je ponížený a ztrapněný.
Nakonec stejně nevíte, na čem jste. Chápu vás, že chcete mít jistotu. Je to stejné jako s nevěrou. Možná žádné přiznání nepřijde, ale čas ukáže, jaká je pravda. Třeba se rozhodnete, že s partnerem, který není schopen s vámi tyhle věci řešit nechcete dál být.
Pokud se s partnerem dohodnete na testování a oba budete pro, doporučila bych vám test z krve - je přesný. Níže vám posílám kontakt.
Toxikologická laboratoř Praha
Kontaktní údaje
• Ke Karlovu 2, 128 08 Praha 2.
• +420 224 967 190 (sekretariát)
• +420 224 911 267 (pohotovost/konzultace)
• +420 224 911 267.
• toxikologie-dotazy@vfn.cz.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv znovu obracejte!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková