Pomoc
David
Dobrý den, jmenuji se David, jsem z okresu Znojmo. Několik let jsem na suboxanu a pravidelně dojíždím k mé psychiatričce do Brna. Jenže paní doktorka měla teď vážný úraz a napsala mě abych si našel jiného lékaře. Obvolal jsem v okolí lékaře a vždy mě řekli, že mají plno a nepřijímají nové pacienty. Nevím co mám dělat, léky mám do konce týdne. Můžete mě prosím nějak poradit, pomoct? Předem vám děkuji za ochotu a čas který tomu budete věnovat. David

Odpověděl: Amrit Sen
Davide, zdravím Vás,
díky za důvěru. Situaci by měla ve spolupráci s Vámi řešit dotyčná lékařka, respektive lékařka, která ji po dobu pracovní neschopnosti zastupuje, zkuste vše s oběma lékaři/kami ještě co nejdříve dokomunikovat.
Pokud nepochodíte, doporučuji Vám kontaktovat brněnskou společnost Podané ruce, která má v Brně 2 substituční programy, její pracovníci Vám doporučí konkrétní kroky, jak postupovat, případně zahájit spolupráci s některým ze zmíněných programů:
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Psychiatrická AT ordinace
Substituční léčba
Tel.: +420 541 226 070
+420 777 916 263
Hapalova 22
621 00 Brno
Web: https://podaneruce.cz/
Další služba brněnské společnosti společnosti je metadonový program, proto neuvádím adresu.
Substituci Suboxonem poskytuje i:
Psychiatrická ambulance - substituční léčba
Tel.: +420 543 210 848
Jugoslávská 13
613 00 Brno
Ta má však v tuto chvíli stop stav pro přijímání nových pacientů.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen