partnerka
dana
Dobrý den,mám dotaz, pokud jeden z partnerů bere pervitin, a je v kontaktu s partnerem (např.líbáním...), může i ten druhý mít v sobě stopy pervitinu, a jak to případně pozná? Prokázal by to test z lékárny na drogy ? děkuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Dano,
Díky za Váš dotaz.
Pokud jeden z partnerů užívá pervitin, tak existuje teoreticky možnost, že by se stopové množství pervitinu mohl dostat i k druhému z páru.
Celá situace je ale velmi individuální. Záleží na užitém množství, čistotě látky, četnosti užívání atd.
Pokud by došlo k přenesení, neexistuje jednoznačný způsob, jak by člověk mohl okamžitě poznat, že došlo k přenosu.
I když tu tato možnost je, nepřijde mi pravděpodobné, že by se pervitin mohl ukázat na běžném testu z lékárny. Každopádně to můžete vyzkoušet. Na trhu existují testy jak ze slin, tak z moči. Vyzkoušela bych primárně ty ze slin např.
https://www.medimedi.cz/drogovy-test-ze-slin-4-druhy-nl/?gclid=CjwKCAjw5remBhBiEiwAxL2M99wi-Dgvk4hEuGM4_7fvrxSzrUeiil2_WVPngWfxs3BeEB30Qz5jJRoCnrYQAvD_BwE.
Stačí takto? Pokud byste ještě potřebovala, určitě se ozvěte.
Markéta