Drogy
Ada
Dobrý den,mám manžela,který podle mě bere drogy.Uz 2 x za společný život to tak bylo.poprve před 10 ti lety ,bral pervitin,píchal si ,trvalo to rok,dostal se z toho.Byl to šílený rok hrůzy,strachu o mě a děti.Dal před 5 ti lety,trvalo to půl roku a opět si píchal.Dalsi šílený hrůzyplný půlrok.Pokazde to začalo když byl v blízkosti lidí z ubytovny.protoze tam pracoval.Dostal se z toho opět jen sám s mojí pomocí.Nyni opět pracuje s lidmi z ubytovny,máme teď už od května velké problémy se zakázkami,tak nám celá rodina pomohla a pomáhá finančně.cekaji nás i soudy,takže stresu máme hodně.no a teď do toho manžel ještě bere drogy,samozřejmě to popírá,ale já už to vše na něm poznám.nechce se o ničem bavit.ted je pryč na 5 dní na montáži,s lidmi z ubytovny.nevim,co tam dělá,po večerech,teď máme ti jsou domácnost.cekam do patka,řekl,že si promluvíme.ale já vím,že on nic nikdy probírat nechce,řekne,dej mi pokoj a tečka .navíc jsem včera zjistila,zemi chybí řetízek zlatý a děti,že mají prázdné pokladničky.chtela jsem s ním po telefonu včera mluvit,řekl,že to počká do pátku,že se nebude teď nervovat...tohle všechno bylo i tenkrát,když fetoval...já už nevím,co mám dělat,je mi zlé,chtěla bych se rozvést,ale bojím se,že mi udělá ze života peklo ..tenkrát to bylo děsně...další věc je ,že hraje i Fortunu,nechce mi ukázat svůj účet,takže já vůbec nevím,co mu odchází.pry platby půjčky máme zaplacené.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Ada, dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Z toho, co popisujete to nemáte vůbec jednoduché. Je skvělé, že jste napsala.
Určitě byste si měli především s partnerem v klidu popovídat o tom, co u něho pozorujete, z čeho máte obavy a že Vám vadí jeho pravděpodobné užívání návykových látek. Můžete se ho pokusit požádat, aby s Vámi zašel do poradny, kde můžete hovořit o tom, co oba potřebujete a jak partnera motivovat, aby situaci řešil. Píšete, že partner s Vámi moc hovořit nechce.
Obávám se, že řešení Vaší situace by bylo nad rámec této webové poradny. Bylo by vhodné se obrátit na odborníky a celou situaci probrat sama osobně, i pokud partner odmítá hovořit s odborníky. Kolegové Vám poskytnou podporu a případně další informace o možnostech, jak můžete dál postupovat.
Co si o tom myslíte?
Víte, kam se obrátit? Stačí napsat Větší město, odkud jste a zašleme Vám vhodné kontakty.
Pokud jste z Prahy nebo ji máte blízko, můžete se obrátit zde:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
TELEFONNÍ KONTAKT:
+420 284 824 234
+420 739 268 527
Email
rodice@sananim.cz
web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Přeji Vám hodně štěstí.
Pokud byste potřebovala, neváhejte nás znovu kontaktovat.
S pozdravem,
Nikol Spůrová