drogy v pití ?
hans
Dobrý den,
dospělý syn žije s partnerkou a dítětem již dva roky, pije příležitostně dle partnerské situace alkohol, někdy zvláště po víkendu vykazuje silné rozrušení, až něpříčetnost, což připisuji spíše možnosti drog, které se asi používají v barech. Pak např. po dvou dnech je zase "normální" Je to možné? podezřívám parnerku že mu možná do rozpité lahve vína " něco hodí"

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Hansi,
děkujem za dotaz. No, je těžké potvrdit Vaší domněnku. Proč myslíte, že by partnerka Vašeho syna mu něco dávala do pití? Jaký důvod by k tomu měla? Neumím si představit, že by záměrně partnerovi vyvolávala stav silného rozrušení až nepříčetnosti, který jí musí následně také nepříjemně ovlivňovat a ohrožovat nejen jí, ale i dítě. Píšete, že se syn napije příležitostně dle partnerské situace. Jestli je to z důvodu hádky... dokážu si představit, že při kombinaci alkoholu, který sníží sebekontrolu a zároveň nějakého rozrušení, se může chovat neadekvátně. Může v tom být i něco jiného včetně Vašeho podezření. Dle toho, co píšete, vyvozuji, že máte o syna strach. Zkuste si s ním promluvit. Zjistit, co se s ním děje, zda ho něco trápí, když se následně chová takto bezhraničně. Nabídněte mu pomoc v zprostředkování odborné pomoci, kam ho můžete doprovodit.
Samozřejmě můžete zkusit zajistit i vzorek pití, kde by mohla být údajná droga, a poslat to na toxikologický rozbor do laboratoře. Ten si však musíte uhradit. Bohužel nevím, kolik taková toxikologie stojí, ale počítejte řádově tisíce. Pak také záleží, co s touto informací, budete dělat dále. Zkuste vše zvážit, co podniknete dále.
Pokud bychom Vám mohli dát kontakty na potřebná zařízení nebo se budete potřebovat na něco doptat, ozvěte se opět.
Za Drogovou poradnu
HS