Postu u dítěte
Grey
Dobrý den , chci se Vás prosím zeptat , co mám dělat a vše podniknout , když moje 16 letá dcera , kouři marihuanu, bere Kratom a ketamin. Navíc dcera je psychicky nestabilní a má sebevražedné sklony a je sledovaná psychiatrem bere do toho medikaci . Eliminovali jsme aspoň myslíme zdroj , že má vycházky zakázané ale stále odjíždí do školy , kde se muže najít jiný zdroj , jestli víte co myslím . Děkuji za odpověď s pozdravem

Odpověděl: Nikol Spůrová
Grey, zdravím Vás,
děkujeme za důvěru. Dle toho, co popisujete, nejste v jednoduché situaci. Obávám se, že její řešení by bylo nad rámec této poradny.
Bylo by vhodné, abyste se objednala na osobní konzultaci, do některého zařízení, kde poskytují podporu a poradenství rodinám a blízkým uživatelů návykových látek.
Víte, kam se obrátit?
Pokud jste z Prahy nebo je pro Vás dostupná, můžete se obrátit zde:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 284 824 234, GSM: +420 739 268 527
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Zde Vám také zasílám odkaz, kde najdete základní informace: https://drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Stačí takto? Klidně ještě napište, pokud potřebujete.
Držím Vám palce a přeji sílu!
S pozdravem,
Nikol Spůrová