pomoc
neštastná máma
Dobrý den,
je to 14 dní kdy jsem přišla z práce a zjistila jsem,že mi chybí nějaké oblečení a posléze i nějaké cenné věci. Nevěřila jsem vlastním očím :-O co se stalo dveře nevypáčené . Tak jsem uhodila na syna a ten zapírá a zapírá. Začala jsem ho více pozorovat a zjištění,že nespal už 4 dny mě vyděsilo nakonec usnul a spal vkuse 22 hodin. Stále jsem nechápala až jsem si to našla a zjištění ,že může brát drogy asi pervitin mě strašně vyděsilo. Začala jsem se ho ptát a zapíral nakonec mi řekl ,že ano,ale že to bere jen ,aby v práci vydržel 16 hodin pracovat. Pracuje ve skladu. Také probendil všechny peníze. Vždy má výplaty a do týdne prostě není. Ptom všude lítá a shání peníze. Nejdříve ,když nevěděla,že bere. Tak jsem mu finančně pomáhala,protože tvrdil,že někomu půjčil a ten mu to nevrátil.
Můj dotaz je jak mám k němu přistupat jak s ním mám o tom mluvit a říct,že je to špatmé ? Vím,že když budu křičet a brečet nadávat mu ničeho nedocílím. Jak mám prosím postupovat? Synovi je 23 let
Děkuji moc za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je mi líto, že se situace doma takto zvrtla.
Je rozumné, že si sháníte informace, doporučuji jako první mrknout na informace pro rodiče na našem webu, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Netuším, kde žijete, ale pokud máte v dosahu Prahu, doporučuji navštívit naši Poradnu pro rodinu, která se přímo specializuje na práci závislých a konzumujících osob. V osobním kontaktu můžete nezávazně probrat vše co je aktuálně třeba, doplnit si informace, poradit se, jak vhodně komunikovat, jaká doma nastavit pravidla, co dělat, když nebudou dodržována a také načerpat podporu. Poskytujeme bezplatné služby, nebojte se jich využít.
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více o zmiňovaném zařízení, zde: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Pokud žijete úplně někde jinde, napište, jaká města máte v dobrém dosahu, pomůžeme Vám najít jiné vhodné zařízení, kde byste se mohla poradit.
Mějte se zatím hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová