Súrna rada
Andi
Môžem sa prosím vás opýtať exmanželke závislá na neurole 05 včera nastalo to kde mi dieťa volalo že mama odpadla keď som tam došiel bola v hlbokom bezvedomí nereagovala na bolesť tiekli sliny jak tak sa mi ju podarilo prebudiť ale zakaždým odpadávala a do bezvedomia jedno milé na nič si nepamätá sanitka ju nezobrala lebo výsledky mala dobre a viem že užívala nadmerné nadmerné množstvo neurolu až po 89 kusov teraz vravela že len dva chcem sa opýtať či to mohlo vzniknúť z toho neurolu tento stav ďakujem

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Andi,
děkujeme za dotaz. Těžko říci, zda tato situace nastala po 2 tabletách 0,5 mg Neurolu. Mohlo tam být více faktorů, které situaci ovlivnili- zdravotní stav exmanželky, užití ještě jiných látek (např.alkoholu), ale mohlo to být i větším množstvím Neurolů než Vám žena řekla. Nepíšete, jak dlouho abstinuje od Neurolů. Někdy může totiž nastat podobný stav i při menším množství užití léků, kdy dotyčná osoba vysadila před krátkou dobou a organismus reaguje intenzivněji na tento podnět.
Důležité mi však přijde zajistit, aby se situace neopakovala, protože je ohrožena nejen bývalá žena na životě, ale jak píšete, tak dítě. Bylo by dobré si o závažnosti situace s exmanželkou promluvit a podpořit jí ve vyhledání pomoci. Předpokládám, že již s někým spolupracovala, pokud se jí podařilo dostat z takového množství léků. Pokud však budete potřebovat odkazy na odborná zařízení v místě bydliště, napište okres a pokusíme se Vám předat kontakty.
Držím palce, ať dopadne pro všechny situace dobře.
HS