hantýrka
emilka
zdravicko chtela bych se zeptat co znamena v hantyrce kenk, skank a skerko. videla jsem to v chatu v telefonu meho syna a zajimalo by me jestli neco nebere. co to znamena v hantyrce narkomanů a uzivatelu (napr marihuany? dekuji emilka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Emilko,
nemám tušení, na co odkazuje slovo "kenk", ale je velmi pravděpobné, že slova jako "skerko" a "skank" odkazují na marihuanu. Netuším, v jaké jste v tuto chvíli situaci. Nevím, jestli jste procházela synovi telefon z obav o to, co se děje, nebo je situace dlouhodobější a vy víte, že syn marihuanu užívá. Nevím ani, jestli a jak se synem na toto téma hovoříte apod.
Umím si představit, že jste v tuhle chvíli překvapená, nebo i vystrašená, ale možná i rozzlobená, ale kdo ví. Budu ráda, když mi napíšete víc. A obecně  vás mohu odkázat na náš článek na stránkách ohledně rad, jak vést kontruktivní rozhovor - zde.
Kdybyste potřebovala, napište.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.