Drogy
Bee
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat včera nás zastavili s přítelem policajti přítel je uživatel drog píchal si to jehlou měli jsme spolu sex 12.1 a užíval každý den a nalizala jsem chci se zeptat najdou mi něco v krvi ? Test byl pozitivní a už jednou jsem o řidičák přišla a nechci o nej přijít znovu přišla jsem o nej z tohoto důvodu ale je to 2 roky zpátky
Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Bee,
moc nerozumím Vašemu dotazu. Zkusím tedy odpovědět, jak jsem ho pochopila. Pokud Vás policie testovala při řízení automobilu na drogy, tak test musí být pozitivní pouze v případě, že jste sama drogy užila.Občas se stává u screeningových testů ( ze slin nebo moče), že může být výsledek falešně pozitivní. Test může reagovat i na jiné látky a výsledek se zobrazí pozitivně. Testy z moče nebo krve, které jsou prováděny v laboratoři jsou přesnější. Pozitivní výsledek nebude, pokud jste měla pohlavní styk s injekčním uživatelem drog a sama drogy neužila. V tom případě riskujete spíše infekční choroby např.hepatitis typu B, C.
V opačném případě, tedy, že jste drogy sama užila, s největší pravděpodobností Vám řidičský průkaz zajistí.
Pokud byste potřebovala něco doplnit k dotazu nebo odpovědi, ozvěte se opět.
Za poradnu
HS