léčba
nwm
Dobrý den,mám dotaz ohledně přítele.
Je 4roky zavislý na oxy a teďka vyabstinoval ze závislosti na xanaxech a ritalinech.
nyní se rozhodl nastoupit na léčbu 2.února ale dostal se do situace kdy jiz neni schopen si drogu sehnat a kdy zaziva abstinencni priznaky.Chci se zeptat jake jsou moznosti jelikoz bydlime spolu a je toho na mě docela moc i na něj.Jestli nezbývá nic jiného než to přetrpět nebo ho mohu vzít třeba do nemocnice(třeba do bohnic na akutní přijem).Jsme z Prahy.Předem děkuji za odpověd’

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den nwm,
nevím, jak vypadá situace nyní s odstupem dvou dní? Předpokládám, že oxy je oxycontin a nepíšete více z jaké velké dávky vyabstinovává. Vedle toho nevíme nic o jeho zdravotním stavu, který by spolu s abstinenčními příznaky mohl být život ohrožující. Je to tedy na posouzení partnera a Vaše, jak jste schopni tento stav zvládnout doma. Takto na dálku bych Vám poradila raději jít na detox, aby se předešlo riziku zhoršení stavu. V Praze jsou to PN Bohnice přes centrální příjem nebo VFN Klinika adiktologie v Apolinářské ulici. Případně volat RZP, pokud se jedná o akutní stav. Určitě je dobré, že má partner již následně zařízenou léčbu. Držím palce, aby vše proběhlo v pohodě a pokud budete chtít dát vědět, jak to dopadlo, budu ráda.
Za poradnu HS