pomoc
katka
Bydlim v malem meste a mam podezreni ze pritel bere pervitin,proto bych chtela snim zajit na nejake testy,které by zjistily zda nejaké drogy v těla má.Kdy se tyto testy dělají a kolik stojí?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, škoda že dáváte tak málo informací k tak nelehké situaci... Samozřejmě že testy existují, dají se volně koupit, je možné testovat v různých institucích (například některá kontaktní centra) ALE je třeba mít na paměti, že nejde jen o samotný výsledek - pozitivní x negativní. Měla by jste mít jasno, co s finálním výsledkem, co by mělo následovat. Samotný proces testování může hodně pochroumat vzájemnou důvěru a měl by být až na posledním místě. Bohužel nevím, co všechno se již mezi Vámi událo, podle čeho tak usuzujete, jaké rozhovory proběhly, co na to přítel.... Nemáte zájem se trochu více rozepsat? Jinak informace o testování ve Vašem okolí Vám podají v nejbližším kontaktním centru. Hezký den