Pervitin
lil
Dobry den, manzel bere pervitin a ja bych se chtela zeptat, jak mu mohu pomoci, jak a zda ma cenu zachranovat nase manzelsti ktere samozrejme stoji pred rozvodem. Muzete mi prosim dat kontakt na nejakou poradnu, kde mi s tim poradi Byldim v Praze 9. Diky Lil

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den, je dobře, že se chcete o tomto problému s někým osobně poradit. Nabízím vám naše zařízení - Doléčovacího centra SANANIM (Novovysočanská 604/A, Praha 9, tel. 284 826 844), máte to k nám blízko. Předem je třeba domluvit se telefonicky. Můžete přijít sama nebo s manželem, podle vaší úvahy. Pokud byste chtěli přijít oba, je nutné, aby váš manžel přišel střízlivý. Pokusíme se společně probrat všechny možnosti řešení tak, abyste si sama mohla odpovědět na vaši otázku, zda manželství zachraňovat a případně jak.