žádost o radu pro myšku
táta
dobrý den, dcera /16/ s vámi komunikuje přes internet.Nyní jsem se k tomu dostal oklikou ale přece taky já.Musim říct, že jsem nic takového netušil. Myslel jsem ,že důvody změn jsou jiné a o drogách nevím vůbec nic. Ale přesto si myslim ,že je to vážné. Nemohu se s ní bohužel zkontaktovat,nebere mi zatím telefon a u přátel kam se utekla už není. až s ní budu mluvit určitě jí řeknu, že ta škola vadí nejmín ze všeho,volal jsem tam hned jak jsem si dal věci dohromady,to je v pořádku. A ted. jsem dlouhodobě v cizině,myslím že by pro dceru byla lepší varieanta než ambulantní léčba/a léčba si myslím je nutná nebo ne?/spíše pobyt . Mluvil jsem s její matkou a ta souhlasí a i se jí to nyní hodí. Jakmile dostihnu dceru podpořim ji v tom,co pro ni bude ted relativně nejlepší.Jen to je třeba hledat a možná i zkoušet. Jistě to zvládne . A pokusy jsou jsou od slova pokoušet se. Nic víc.

Odpověděl: Jakub Minařík
Je skvělé, že jste se ozval. Asi víte mnohé, pokud jste četl všechny dotazy. Doufám, že se Emilie najde a bude v pořádku. Ohledně typu léčby - bohužel se k tomu mohu vyjádřit jen hrubě orientačně, protože přece jen po internetu se diagnosikuje špatně a undikovat nějaký léčebný postup - to jde ještě hůř. Asi by to měl rozhodnout lékař, který ji uvidí. Zdá se, že Emilie měla celkem dobrý vztah k psychiatričce, která ji ošetřoval po tom sucidálním pokusu. Na rozhodnutí se kromě tíže choroby bude podílet také schopnost rodiny poskytnout postiženému podporu. Vzhledem k tomu, jak reagovala matka (i když si uvědomuji, že to bylo v rozrušení) tak mám pochybnosti, že zázemí, které by byla schopna poskytnout je vhodné pro ambulatní léčbu. Pokud by bylo třeba, myslím že se na internet budu teď dívat celkem pravidelně. Takže se klidně ptejte.