dost
matka
Jenom nechápu proč by se mělo pomáhat někomu, kdo BERE DROGY. Je to dábelské. trvvám na tom a bez rozrušení ,že moje dcera je přinejménším zruda. v osmi letech už nebyla panna,to potvrdil gynekolog. byla v nemocnici s porušenam pánevnim dnem. uvalila hanbu na rodinu. Je od přirody děvka a zruda. boží zkouška. ted se to projevilo těma drogama. je v podstatě zlá. museli byste ji vidět. má to v očích. porušila božskou linii naší rodiny a ten heroiun to jenom potvrzuje. Nesmi mi překročit práh domu. když zemře bude to vykoupení po ostatní.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, když se na to díváte takhle. Tak snad není co dodat. Jen mě tak napadá, že pokud náhodou vzíváte stejného boha, jako většina středoevropanů, tak myslím, že skončíte v pekle. Vaše názory dští oheň a síru, v proudech a dodaleka. Bůh mi jistě odpustí ten soud. Soudím nerad a do věcích boží se raději nepletu. Naučili mě léčit lidi a tak se toho držím. P.s. Chápat, proč někoho léčit nemusíte. To bychom měli chápat my, lékaři, protože nás takovému způsobu uvažování ve škole naučili. Druhou skupinou, která by proč léčit chápat měla a většinou to i chápe jsou pacienti. Ti k tomu nepotřebují vzdělání, doráží to automaticky s onemocněnním. :-) Přeju stálé zdraví těla i duše.