děkuji
táta
chci poděkovat dámám :-) za podporu která je patrna z příspěvků . ani nevíte jak nám to pomohlo. A panu doktorovi též. Směr který máme s Emily je tzv. detox, protože na té psychiatrii neni ta možnost, není jednnoduché ale nastoupit hned. em. na tom neni nejlíp a řekli nám že bez té detoxifikace to nepujde. to vidim taky. Během té krátké doby začínám už taky trochu heroinově přemýšlet. Jask to udělat,když bez toho to nejde. Taky by to šlo ten čas vyplnit náhradními opiáty, což by šlo zařídit přes bratra a švagrovou kteří jsou lékaři, ale nejsem si jistý tím a ani Emily,jak dlouho jí odhodlání vydrží,kdyby se to vše protahovalo, ale bratr se mi pozeptá na Slovensku, kde má přehled a myslím, že mi blikají nějaké možnosti. děkujeme všem /myš je v nenáladě, a chce prý napsat a ž bude v "poho"/. a "čistá"

Odpověděl: Jakub Minařík
Je skvělé, že to takhle dopadlo a že jste se našli. Detox by meměl být problém, v Čechách jich je spousta. Vzhledem k panujícímu pěknému počasí na nich bude i volno, takže nebude problém se někam dostat. Když se podíváte do rubriky kontakty - najdete tam telefony a adresy na detoxifikační odd. po celé republice. Pokud je bratr lékař - tak nabízím variantu, kterou jsem už inzeroval - pokud se ozvete do Kontaktního centra SANANIM (283 872 186) a necháte na sebe telefonické spojení - rád vašemu bratrovi vysvětlit postup domácí detoxifikace - včetně medikace a dávkování. Sám v téhle situaci pomoc nenabídnu - zlomená noha a pobyt v nemocnici mě bohužel trochu vyřazují z provozu. Domácí detox by asi byl v téhle situaci bylo příjemnější než jiná varianta - budete moci zůstat Emily doma - spíš je to podmínka - musel byste na ni dohlédnout. Rozhodnutí ale ponechám na vás a na Emily. V tuhle chvíli se můžete jen vy dva rozhodnout, co by bylo pro vás nejlepší. P.s. Přeju ať se daří a vám oběma pevné nervy. :-)