tráva a zase tráva...
zmrzlina
můj přítel již šest let je věrný travičce a to tak, že za jeden den průměrně spotřebuje 1 gram a to denně... pořád opakuje, že s tím nehodlá přestat a že to nic není... a já ho nechci nechat ale sama mu těžko pomůžu... ostatně, pokud on sám nebude opravdu chtít přestat tak nepřestane nikdy... vím, že by potřeboval odborné léčení ale jak ho k tomu přemluvit????????

Odpověděl: Jakub Minařík
Přemluvit nepomůže, mohlo by pomoci ho nějak motivovat, ale to by musel mít nějaké problémy. A je pravda, že huliči moc problémy nemívají - protože tráva je měkká droga - a ta měkkost je právě od toho, že obtíže spojené s užíváním bývají objektivně i subjektivně celkem malé. Koneckonců - ani vy si nestěžujete na nic jiného, než na to že prostě hulí a vy o něj máte obavy. Takže - jedinné co se s tím dá dělat, je počkat až potíže nastanou a on bude mít proč přestat. Jedinné kloudné co mě k tomu napadá - huliči mívají někdy problém s erekcí. Jesli partner je chabý až nulový milenec - tak je to nejspíš způsobeno THC. A tam můžete nejspíše tlačit na pilu. Huliči také někdy mívají potíže s pamětí a bývají celkově nepoužitelní - pokud tomu tak je, tak když ho na to začnete opatrně upozorňovat, tak možná si to uvědomí a třeba pak bude mít motivaci s tím něco dělat. Jen se do toho pouštějte opatrně, protože jestli váš vztah je celkově dobrý a jedinné co je problém je vaše obava z toho, že partner moc kouří trávu, tak byste tím, že do toho začnete rýt mohla obtíže vyrobit. A váš vztah by se mohl celkem pokazit. S tou potřebou odborné pomoci - nepřeceňoval bych to. Lidé co kouří trávu zřídka potřebují nějakou sofistikovanou intervenci. Většinou prostě hulení omezí, nebo hulit přestanou, když je to přestane bavit, nebo jsou s tím spojené nějaké obtíže. Těch, kteří potřebují léčbu je minimum. P.s. Kdybyste měla dojem, že byste se chtěla o tom ještě dále bavit, nebo si něco ujasnit - ozvěte se. Rád vám odpovím. :-)