rada
prcek
dobry den to jsem zase já matka 23letého syna feťáka, která vás před nedávnem žádala o radu a dnes je situace ještě horší ,a já opravdu nevím jak dál a bojím se, že to špatně dopadne,opět nebyl 2dny doma a pak se pouze telefonicky ozval ze Zlína,že je u nějaké kamarádky a my jsme zrovna odjížděli v sobotu ráno na chalupu a takže přišel domů až jsme nebyli doma a to mu vyhovovalo a samozřejmě ještě notně opilý na což se poslední dobou velice odvolával že jedině tak je schopen žít . náš mladší syn nás telefonicky volal co se u nás doma děje a tak manžel značně rozšilený sedl do auta a odjel dělat domů pořádek a tak samozřejmě našel co očekával syna opilého a zřejmě i po pořádném fetu, tak došlo k k hádce ,která skončila bitkou a on na tátu zavolal policajty, kteří nic navyřešili a ten se z domu nechce hnout a ráno sebral klíče mladšímu bráchovi a takže ted je zase doma a mě vyhrožuje a odejít nechce. Nevím jak ho dostat z domu a ted budu několik dní sama doma, protože manžel odjíždí s ml. synem pryč a jak to ukončit aby byl klid a neohrožoval nás všecky a mohli jsme trochu norm žít ,poraďte prosím co dál ,jeho agresivita stoupá a norm debata není možná a ja a manžel a také hlavně mladší syn ,který tím vší moc trpí a už chce kvůli tomu utéct z domu,to prostě nedokážeme vyřešit a už jsme v koncích azralí na psychinu děkuji

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, no tak to je pěkně zamotaná a nepříjemná situace... A nedivím se Vašemu strachu a obavám. O to víc, že nejde jen o Vás, ale i druhé, mladší dítě... Pokud to už nejde řešit normální cestou, tedy vzájemnou domluvou (ve Vašem případě o tom asi nemůže být řeč, když dochází ke krádeži klíčů, násilí, vyhrožování...) asi Vám nezbyde, než použít jiné páky. Váš starší syn v tuto chvíli zřejmě nic moc řešit nechce a neustoupí. Pro tento případ bych Vás odkázal na právní poradnu A.N.O tel. 222 582 932, kde můžete celou záležitost prodiskutovat. S podobnými případy tam mají zkušenosti. Pokud jsou ale karty takto rozdány, všechno se to bude určitou dobu táhnout a Vaše prožívání se jen tak rychle nezlepší. Možná bych zvážil se svým trápením občas někam zajít - nemusí jít přímo o tu psychinu, ale například místní K - centrum případně nějakou další organizaci nabízející služby blízkému okolí drogově závislých.. Osobně ale doufám a přeji, aby k nějaké domluvě přeci jen došlo a věci nemusely zajít až tak daleho. Kdykoli napište a držte se. Hezký den