drogy-bratr
jitka
jak mohu pomoci memu bratru, ktery je zavisly na drogach jiz 2 rok.Presne nevim co si vpichuje a jak casto. Bydli v Usti n.Labem a zkusil i pomoc u odborniku, ale z nejakeho duvodu ( nevim jakeho) byl z leceni vyloucen. Muzete mi nejak poradit. DIKY!!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Poradit samozřejmě můžeme, ale stálo by o to vědět více informací. Asi bych v první řadě doporučil se s bratrem sejít, zjistit jak na tom je a zeptat se ho, jestli by chtěl a nebo potřeboval s něčím pomoci. To je myslím základ. Pak uvidíme. Optimální by bylo jej nakontaktovat na nějaké odborné zařízení. To že selhal neznamená, ž v léčbě nemůže pokračovat na stejném místě, nebo jinde. Kontakt najdete v rubrice kontaty. Pokud se budete s bratrem bavit o možné pomoci, tak bych doporučoval: 1. Nepůjčovat bratrovi peníce 2. Pokud by vám nabízel drogy, třeba s tím, že si dáte společně naposledy, tak nebrat.