drogy
matka
Dobrý den,můžete mi prosím sdělit, v čem se prodávají drogy?Vím, že pervitin se prodává v psaníčku a nebo přímo v inj.stříkačce,tzv. braunce, ale co jiné drogy?Našla jsem u syna takový modrý umělohmotný váleček s uzávěrem na závit a nevím,od čeho by mohl být.Byl drogově závislý, delší dobu abstinuje,ale neustále ho sleduji a vše okolo něho a taky je mi vše podezřelé.Děkuji za Vaši odpověď a přeji pěkný den.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, co se týče balení jednotlivých drog, dají se najít opravdu skoro ve všem, co si představíte, i když samozřejmě jsou určité zvyky. Podle takového popisu se ale nedá určit o jakou drogu šlo. Ptala jste se na to syna? Ví vůbec, že jste u něj kapsli našla? Píšete, že dříve bral a že se teď hodně bojíte a jste podezřívavá. to je určitě přirozené a málokdo by reagoval jinak. Máte tedy nějaké dohody mezi sebou, které by Vám zajistily aspoň trochu klidu a jemu aspoň trochu pocit důvěry z Vaší strany? Myslím, že taková pravidla jsou hodně důležitá, právě proto, aby jste pak nemusela dlouhé dny, možná zbytečně možná ne, přemýšlet, co asi mohlo být u něj v kapse. Musí to být hrozně únavné, ne? Možná Vám ale říkám věci, které už dávno děláte. Napsala jste toho docela málo, tak není moc jasné, na čem jste dohodnutí, jak je tato situace výjimečná nebo ne apod. Kdyby jste si chtěla o celé situaci podrobněji promluvit, můžete zavolat na tel. 283 872 186 (poradenská linka K-centra) nebo znovu napište. Doufám, že se vše v klidu a dobře vyřeší.