rodinny prislusnik
Nofis
Mame clena rodiny (muz stredniho veku), ktery ma problem s alkoholem. Vim, ze toto neni primo vase parketa, ale mohli byste mi doporucit nejake stredisko, kde pracuji s klienty individualne (alespon pro zacatek) a pracuji take s rodinnymi prislusniky? Jednalo by se o Prahu, nejlepe Praha 10. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohu vám doporučit o.s. ANIMA, které pracuje se závislými i jejich rodinami, Apolinářská 4, Praha 2 (při VFN). Tel 224 911 364, 224 968 238, 224 968 239 (+fax) nebo je možné se u sociální pracovnice objednat prostřednictvím mailu: marketa.hajkova@vfn.cz (více info najdete na www.anima-os.cz) - to by bylo asi nejlepší řešení. Nebo je možné se obrátit na některou z pražských AT ambulancí - pokud jde o ambulantní péči o dotyčného (nevím, zda a jaké nabízí služby pro rodinné příslušníky), kontakty na jednotlivé ambulance najdete na www.sananim.cz/dis pod rubrikou Kontakty nebo na www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa první pomoci. Zatím přeji hodně štěstí.