alena
Dobrý den, můj přítel bral dva roky drogy, sám s tím přestal (před čtyřmi lety). Občas má psychické problémy, nemůže vydržet v práci, mezi lidmi, je bezdůvodně protivný a cítí se velmi špatně aniž by věděl proč. Stává se to párkrát do roka a trvá jeden až dva dny. Může to souviset s jeho někdejší závislostí? Měl by zkusit terapii, zajít za psychologem? Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Se závislostí to souviset může, ale také nemusí. Nechci problém bagatelizovat, ale já taky někdy nemám náladu a někdy to vydrží i pár dní. Moje přítelkyně by vám to jistě potvrdila. Nemohu samozřejmě po netu odhadnout jak moc je to vážné a jak moc je to mimo normu. Návštěva u psychiatra nic nepokazí. Spousta duševních onemocnění je skrytá. Držím palce, přítele pozdravujte a psychiatra ať se nebojí. Nekoušem a tu a tam chodíme i jeden za druhým. I my míváme depku. :-)