Pervitin
sari
Už delší dobu jsem u svého kamaráda pozorovala změnu chování a nálad.Stal se agresivnějším a výbušnějším, když jsem se ho zeptala,co se děje,přiznal se mi,že bere pervitin. Prosím poraďte mi,jak mu mohu pomoci.Kam se obrátit. Neznám žádná centra ani telefonní linky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste napsat odkud jste a já vás zkusím někam nasměrovat. Zdá se mi to v tomhle případě asi nejvhodnější. Zajdete se tam poradit a pak kamaráda můžete přivést s sebou. Bude se cítit bezpečněji. Asi by bylo dobré mu nabídnout pomoc, pokud bude chtít. Pokud odmítne, jsou možnosti dost omezené. Asi na nabídku pervitrinu od kamaráda nekývnete, upozornění je ale namístě. Stává se, že se takhle někdo začne drogy brát. P.s. Poradenská linka je to velké číslo na hlavní stránce poradny vlevo, Je tak i nadepsané. Abyste to nemusela hledat: 283 872 186. Vyhledají vám kontakt, podobně jako bych to udělal já.