vratil se domu,ale mame vojensky stav!!!!
ivanka
Dobry den pane doktore, vsechno se to nakonec obratilo proti nam.Bylo by dlouhe to vse psat,ale byli jsme na policii na a policiie nebyla schopna zavolat zachranku.Proste nakonec jsem byli blazni my.Vratil se domu,ale ma hrozne problemy.V noci me nenecha spat tvrdi,ze je vojensky stav a ze jiz vse zacalo.K lekari ho nedostanu.Porad rika ,ze je kral a ja jeho kralovna atd.Nekdy byva trosku v realite ,ale 70% mimo.Boji se, ze na nej chteji spachat atentat.Myslite,ze kdybych zaplatila psychologa tak by prijel pod nejakou zaminkou si ho domu prohlednout.Vypina mi i telefon,nenecha me samotnou s telefonem,boji se, ze bych ho mohla zradit.Kouri nejakou tuhou vec jako travu,ale nevim co to je.Zacal jist ,ale nespi!!!! Poradte mi co dal.Pristoupila jsem na jeho hru,abych ho mela pod kontrolou, ale je to velmi obtizne!!!! Prosim poradte mi. Dekuji moc. Ivanka

Odpověděl: Jakub Minařík
Zavolejte záchranku a přečtěte jim, co teď píšete mě. Pokud to vypadá takkhle, tak musí přijet. Je to obraz paranoidní poruchy, jako z učebnice. A hospitalizace je jednoznačně na místě. Alespoň tak to vidím já. V tuhle chvíli je úplně jedno, jestli je to kvůli pervitinu, nebo jestli je to psychoza. Policii si záchranka zavolá sama, bude-li to nezbytné. Pokud má ještě tu zdraň, tak jí prosím vás zneškodněte. Jinak je to na zásahovou jednotku. P.s. Doporučuju být hodně opatrná. Může být nebezpečný a když se to rozjede, tak dokonce velmi nebezpečný.