subutex
Lili
Přítel je závislý přes rok na subutexu.Párkrát se mu stalo stalo když si šlehnul že do půl hodiny dostal hroznou zimnici a nebo měl hrozně vysoký teploty.Nikdy předtím se mu to ale nestavalo.Z čeho to může být?Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
To by mohla být sepse. To je akutní celková infekce organismu. Bakterie se krevním oběhem rozběhnou do celého těla. Objeví se zimnice, vysoká horečka, člověku je na umření a pak horečka zase rychle klesne. Riziko je, že se infekce někde uchytí a vznikne tam dutina vyplněná hnisem (absces). Může být třeba i v mozku a nebo v oku, v játrech, ... Přítel by si neměl subutex aplikovat injekčně. není to dobrý nápad. Navíc, alespoň podle zkušeností mých klientů - není mezi tím až tak velký rozdíl. U subutexu je limitem pro rychlost nástupu účinku vazba na receptory a ne průnik do mozku. Takže - když se to cucá, nastoupí to + - stejně rychle. A většinou to i dýl funguje.