pro Mudr.Minaříka
Lili
Psal jste mi o tech sepsích.Jde to nějak zjistit pokud se to nachází někde v těle?Podle mě by to bylo lepší kdyby si to nepíchal,ale to by toho prý bral víc že to tak nepusobí.Hlavně že na tom není takovej nájezd,jako když si to píchne.Ale vlastně to nikdy nezkusil,tohle mu prý řekl kamarád.A musí si toho dát víc nebo stejný množství jako jehlou?Podle mě tady nejde už tak o tu závislost na ty droze ale ten pocit že si píchne.Předem děkuji za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám spoustu klientů, kteří si subutex aplikují tak jak se má, tedy pod jazyk. A spousta z nich má zkušenosti i s jeho injekční aplikací. Nenacházejí v tom signifikantní rozdíl. Přiznávají však, že je pro ně obtížné si subutex nepíchat, protože jsou na to zvyklí. Zjistit, jak na tom je zdravotně samozřejmě jde, ale je to třeba člověka vyšetřit. Bez návštěvy lékaře, který bude vědět oč se jedná to nejde. Je otázka, jestli bude přítel k něčemu takovému ochoten. :-)