Babo rad!
Zoufala
Obdivuju lidi co s tim prastili a tim, co jeste ne, drzim palce, ale reknete mi, proc se z nich pak stanou "hrdinove" protoze to dokazali a jejich partneri, kteri jich opustili, se stavaji ti co zlyhali. Ja nikdy nic nebrala, on je ted hrdina, ze je cistej a ja co jsem nemohla dal,kdyz byl sfetovanej, jsem ted ta zla? A to prastil s tim po nasem rozchodu.Proc? Proc mam nest ja ted vinu za rozpad naseho vztahu? Proc?Snad je lepsi v necem jet, pak se vylecit a byt hrdinou.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že nikdo nemá právo po Vás chtít, abyste žila s člověkem, který bere drogy a brala zodpovědnost za jeho chování. Nevím, jestli ti, kdo brali a teď abstinují, jsou vždycky zrovna hrdinové - myslím, že svoje si taky užijí - ale je pravda, že se hodně často zapomíná, jak to mají těžké jejich partneři, rodiče a blízcí. Zapomínají na to ale často i oni sami, kolikrát se zbytečně bojí využít nabídku pomoci, která je nabízena ze strany různých zařízení. V každém případě obecně platí, že dospělý člověk, který bere drogy zodpovídá sám za své chování i za jeho důsledky a jestli byly drogy důvodem rozpadu Vašeho manželství, není to rozhodně Vaše vina - máte právo rozhodnout se, jestli chcete žít v takovém svazku, zatíženém drogami. Určitě nikomu nedovolte, aby Vám odchod vyčítal. Přeji hodně síly a štěstí v dalším životě.