potrebuji kontakt
saran
potrebuji kontakt na poradnu v Ústi nad Labem nasla jsem bili prasek u syna v pokoji a posledni dobou změnil své chování mám strach že bere drogy prosím o radu

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohu Vam doporucit, abyste se obratila na kontaktni centrum, to je zarizeni, ktere jednak poskytuje pomoc a peci lidem, kteri maji problemy s drogami a jednak jejich rodinnym prislusnikum a blizkym, kteri potrebuji zkonzultovat takovou situaci, v jake jste vy. Vice o tom, co je to kontaktni centrum a jake dalsi sluzby muzete vyuzit najdete pod rubrikou Pomoc a lecba na teto strance. Je rozhodne lepsi probrat to s nekym osobne, nez resit takovy problem pouze prostrednictvim internetu - mozna se vase obavy nepotvrdi, a pokud ano, tak budete mit nejakou odbornou podporu a moznost poradit se o dalsim postupu. Nevim take, jestli jste jiz mluvila i se synem a jaky byl zaver - mozna by bylo na miste s nim o tom zkusit promluvit. Kazdopadne ale doporucuji se obratit na kontaktni centrum u vas - Drug Out Club Kontaktní centrum pro drogově závislé, Stará 1, 400 01, Ústí nad Labem, tel: 475 210 626, fax: 475 211 483, vedouci Mgr. Radka Kobližková, http://www.minimax.cz/drugout/.