Marihuana
Kulina
Můj dotaz se týká marihuany-se svým přítelem máme častou debatu o této látce.Podle mě je škodlivá a buňky v mozku ničí.Ovšem podle něho buňky v mozku zkvétají!!Chtěla bych se pro to ndozvědět jestli tato látka dopomůže kromě radosti i ing. titul. Máme známe kteří kuří deně-myslíte, že nemohou zakrnět??

Odpověděl: Pavel Kubů
Na Vaši otázku v tuto chvíli nelze jednoznačně opovědět. Výzkumy provedené na toto téma tvz. prokrastinace (jedinec při kouření konopí postupně ztrácí vůli dělat cokoliv jiného než tupě zírat do zdi) ukazují, že souvislost mezi "vyhulením se" a osobnostními charakteristikami je podstatnější než vlastní délka či frekvence konzumace konopí. Je rada lidi, kteri ac konzumuji konopi velmi casto, jsou produktivni a uspesni. A u jinych se toto rict vubec neda, pritom intenzita uzivani konopnych drog muze byt u obou typu lidi stejna. Zatím nebylo prokazano, že by cannabinoidy byly toxické pro mozkové buňky. Pochopitelně toxické zplodiny kouření jakékoliv usušené rostliny v papírku poškozují plíce, stěnu cévního řečiště a celou řadu dalších tělesných systémů.