co mám udělat???
guzzi
můj kluk je na heroinu,chce s tím přestat ale jeho rodiče mu odmítají pomoc,a vím že sám to nezvládne,,,chtěla bych mu pomoci...mám ho moc ráda a záleží mi na něm.....ráda bych mu pomohla

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nepíšete moc podrobností, ale obecně bývá tohle docela nebezpečná hra - pomáhat někomu ze závislosti na tvrdých drogách. Nemálo takových už skončilo samo závislých. Když budu předpokládat, že Váš přítel se chce z drog dostat, napadá mě proč nevyhledá odbornou pomoc? Vím, že nic nenahradí podporu rodiny nebo blízkých, ale pro Vás je opravdu dost nebezpečné tohle pokoušet. Máte představu,jak byste mu chtěla pomoci? Na heroinu bývají hodně nepříjemné odvykací stavy, silné fyzické absťáky atd. a vy mu pravděpodobně těžko nahradíte lékařskou pomoc a léky´, které mu takovou situaci usnadní. A tím to bohužel nekončí, protože vyabstinování neznamená, že člověka přejdou chutě...Nechci Vaši snahu a dobrou vůli vůbec shazovat, jen byste měla myslet také na své bezpečí a síly, věřte že pro odbornou pomoc bude tento úkol mnohem snazší za cenu menšího vyčerpání.