partnerské vztahy se závislými
Avulka
Prosím o radu. Potřebuji se nakontaktovat na někoho kdo by mi poradil ohledně vztahů s drogově závislým. Jsem partnerkou muže který hulí 20 jointů denně. Chtěla bych něco vědět o způsobech jednání těchto lidí. Proč se jeden den probudí a je to sladký miláček a jindy zase zlej odpornej cizí chlap? Proč mi řiká miluji tě a pak mne od sebe odežene, že je mezi námi konec?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, podobné zkušenosti z partnerského života s drogově závislými asi zažívá více lidí, ale je to hodně individuální záležitost. Proto je určitě lepší - což jste taky asi zamýšlela - osobní nebo alespoň telefonický kontakt. Bohužel nepíšete odkud přibližně jste,abych Vám mohla dát kontakt v okolí. Napište mi prosím tedy lokalitu, nebo zavolejte na naši poradenskou linku, která funguje sedm dní v týdnu od 9 do 21 hod - tel. 283 872 186 abychom našly vhodný kontakt. Zatím na shledanou.