tomáš
Honza
ahoj tomáši.máme výpočetku.já jedu na školu v přírodě aby sis nemyslel že se toulám po ulicích.Sehnal sem na to peníze brigádou. myl nádobí a taky sem stěhoval nábytek ted sem doma sám tak to napíšu,kam jedu. aš se máma příde přečte si to. .těšim se protože s náma jede tělocvikář. ahoj Honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, promiň že jsem se tak dlouho neozval. Teď tedy budu reagovat na oba tvé dotazy najednou. Doufám, že si teď užíváš školu v přírodě - i když je to jenom na pár dní, alespoň si od všeho trochu odpočineš.. A vůbec se nestyď že se bojíš - i ty největší chlapy se bojí... Fakt. A co jsi slyšel od lidí na lince důvěry kam jsi volal, co Ti k tomu všemu řekli? Jinak to, že pár lidí bere (možná je mezi nimi i tvoje máma) neznamená, že to je normální a OK. Doufám, že to nevzdáš a že si s mámou popovídáte o tom co se děje a co se bude dít. Po škole se určitě zase ozvi. Nedokážu si moc představit jak to u Vás vypadá, máš co jíst, kde se učit a tak vůbec? Měj se. Tomáš