ahoj tomáši
Honza
škols v přirodě byla suprová.Jo učit semám kde chodim do knihovny to je zadarmao do 15. když je ted už dost brzo tma a doma to nesvítí. mně+ to stačí na ukoly v tý knihovně a jídla je dost , babička dělala zásoby a já si docela uvařim. asi hblbě vidim psali sme test a já sem musel říct panu učiteli o papír s větčíma písmenkama .Tobych měl jít asi k očnímu. že jo s máímou sem se neviděl. ahoj Honza budu se muset taky asi přihlásit na nějakou školu, ale já vůbev nevim , sem v devítce .všichni si to někam budou dávat nebo můžu někam do práce? to se smí? nevíš o tom něco. Já se docela stydim ptát se a dělám že to je jasný ale neni. blbě se učim mám trojky akorát z matiky a fyziky za jedna ale to se právě vubec neučim to je lehký.

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, tak to je fajn s tou školou v přírodě. Jinak mám o tebe trochu starost - učit se v knihovně, být doma bez světel, sám si vařit, máma kdovíkde..... určitě to neber jako normál. Vše se dá jenom chvíli.... To samý s tou školou a prací. Možná Ti teď přijde jako dobrý nápad jít do práce a stát na vlastních nohách, ale co za pár let.... Jestli máš dobrý známky z matematiky a fyziky bez učení, tak Ti to určitě pálí :-) Co takhle nějaká škola nebo učiliště s internátem, nemáš představu o tom co by Tě bavilo? Nezahazuj to. Jestli se stydíš ptát se ve škole, můžeš se zeptat na to samé na úřadu práce - jak info o školách, tak i práci (jde to až od 16 a není to nijak jednoduché.....). A ještě otázka na závěr. Kdyby se všechno ještě zhoršilo, byl by jsi schopen odejít z domova, na chvíli? Zatím se drž ahoj Tomáš