abstinovani doma
pepe
Dobre rano, moc dekuju za odpovedet. Snad to bracha zvladne. Naky prasky na spani bral, tusim diolany casteji, ale rohypnoly mel jen 1 den a uz je to dyl, takze snad se tedy nic vazneho nestane. Kdyztak je tam s nim porad mama a zavola mu doktora. Ma za sebou 2 dny, mota se mu siska a nespi, ale jinak zatim nic. Vite, ona ta jeho abstinence nema naky uslechtili podklad, proste neni schopnej si schanet prachy a herak, parkrat dostal do zubu a chce byt na vanoce s nama a potrebuje si zaridit pracak kvuli VZP. Taky jeho holka se od nej odstehovala kvuli drogam a on ji ma moc rad a chce ji zpatky. Dal nam vsem dost zabrat. Do leceni uz se tesi, tedy spis na dobu po leceni. Nastupuje do Opavy, predtim na detox Brno. Rikal, ze by ho mohli vzit do Opavy drive, kdyby mohl nejak dolozit tu abstinenci, chtej tam 3 tydny. Pozna se v krvi, ze abstinuje uz dele? Nebo by mohl chodit na test k obvodni uz ted (tedy az se vzchopi), muze to obvodak? Je ta Opava dobra lecebna? Co po tom leceni? Pry by mel nekam chodit? Bydlime ve vesnici u Kladna. Abych rekl pravdu, moc neverim, ze to vydrzi, rikal, ze at zacne premyslet nad cemkoliv, skonci u heraku. Dekuju a mejte se. Pepe

Odpověděl: Jakub Minařík
Doufám, že to brácha doopravdy zvládne. Ohledně té možnosti testů-obvodní lékařka mu je může udělat. Kdyby nevěděla jak - odebírá se moč, obyčejně 100 ml, testy udělá např. Národní referenční toxikologická laboratoř, Na Bojišti, Praha 2. Když si tam zavolá, tak jí i poradí jak správně vyplnit žádanku. Vzhledem k situaci by stačil screeningový test. Druhá možnost je navštívit Denní stacionář SANANIM, v úterý a ve čtvrtek je od 10.30 do 12.00 Motivační skupina. Pokud bratr dorazí, můžeme se spojit s Opavou, dohodnout se na změně termínu nástupu, udělat testy, ....
Opava je dobrá léčebna.
Po skončení léčby by se měl doléčovat. Může se obrátit na nás, to v tom případě, že by potřeboval intensivní podporu-je to denní léčba. Další varianta je Doléčovací centrum SANANIM, nebo CNP. Obě zařízení najdete v kontaktech.